Facultatea de Inginerie şi Ştiinţa Calculatoarelor         Serverul studenţesc Apollo

 

 

Home         Documente         Tehnologie - Facilitati         Contact

 
Întrebâri frecvente
Server APOLLO > Servicii de suport tehnic > Întrebâri frecvente

Nu mă pot autentifica. Ce să fac?

Soluţie

Există câteva motive pentru care acest lucru se poate întâmpla:


• Aţi depăşit cota de spaţiu alocată pe server care este de 50 MB. Vă rog să reevaluaţi scripturile ce le aveţi stocate pe server şi să ştergeţi fişierele ce nu vă mai sunt utile.

• Calculatorul din laborator nu funcţionează corect. Încercaţi să vă conectaţi la alte două maşini din apropiere. Aveţi aceeaşi problemă sau nu? Dacă nu, calculatorul original este defect. Vă rugăm să ne spuneţi despre el, aşa încât să-l putem readuce în stare de funcţionare optimă. (Mulţumim!) Acest lucru poate aparea din mai multe motive. Nu există manifestări exacte.

• Aţi eşuat să vă conectaţi pe serverul Apollo, de trei ori consecutiv de pe un calculator, altul decât cele din laboratoarele de software în care susţineţi orele de activităţi practice din cadrul cursurilor ce le urmaţi sau de pe calculatoarul de acasă.

• Aţi schimbat parola recent şi aţi uitat-o.


În unele din aceste cazuri, va trebui, probabil, să luaţi legătura cu administratorul serverului pentru a vă ajuta să puteţi accesa din nou contul dumneavoastră de pe serverul Apollo. Acţionaţi ca în cazul procedurii de recuperare a parolei.

 
Te-a ajutat acest articol? da / nu
Detalii articol
ID articol: 27
Category: Sugestii
Data adăugării: 2012-02-14 14:22:27
Vizualizări: 239
Rating (Voturi): Article rated 5.0/5.0 (2)

 
<< Înapoi

Powered by Help Desk Software HESK™

Home       Documente      Tehnologie - Facilitati      Contact